Doorzetten

Zo, het zit er voorlopig over met de drukte en ik kan me weer wijden aan het redigeren van mijn streekroman die op 11 mei uitkomt. Dat valt niet mee in deze tijd van het jaar. Veel verjaardagen en de Sint in het land.
Aangezien ik drie kleinkinderen heb ben ik met hen veel in de weer. Ik heb geen vaste oppasdagen, maar misschien pas ik in deze tijd meer op dan de 'structurele' oma's. Oppassen, vanwege een verhuizing en een verjaardag. Samen pepernoten bakken en kijken naar de intocht van de Sint. Heel gezellig en na afloop staat mijn huis op zijn kop.
En dan mag ik naar het 'grote mensenfeest' van mijn oudste kleinzoon die zes wordt en dit maanden geleden al heeft aangekondigd. En dan mijn verjaardag nog, dan heb ik het spul hier weer over de vloer.
Tussendoor nog even naar het ziekenhuis voor een onderzoek dat gelukkig mee valt.
Nu weer vroeg op en aan de schrijftafel. Leestekens nakijken, lange zinnen korter maken, het Nederlands verbeteren. Saai werk. Ik kijk ernaar uit dat het klaar is en ik het naar Godijn Publishing kan sturen. Dan kan ik aan mijn nieuwe stuk werken. Dus doorzetten Ria.

Reacties

Populaire posts van deze blog